Пенсійне посвідчення для людини з інвалідністю часто слугує тим документом, який підтверджує наявність статусу інвалідності, оскільки містить відповідні відомості.
Віднедавна у випадку необхідності підтвердження дійсності пенсійного посвідчення (приміром, під час перетину кордону) посадова особа, скориставшись вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України, може перевірити статус такого документу, а також дату його видачі.
Із цією метою необхідно:
1. На вебпорталі ПФУ обрати опцію «Пошук пенсійного посвідчення».
2. У вікні, що відкриється, заповнити два поля, а саме: (1) обрати з випадаючого списку тип пенсійного посвідчення: а) платіжна картка, яка одночасно є пенсійним посвідченням, б) паперове пенсійне посвідчення чи в) Е-пенсійне посвідчення; (2) ввести номер пенсійного посвідчення.
3. Отримати на екрані дані пенсійного посвідчення за результатами заповнення пошукової форми.
Окреслений алгоритм дозволяє зекономити організації чи відомству, а також конкретній людині, час, необхідний на надсилання відповідного запиту до ПФУ та отримання відповіді на нього, як практикувалося досі.
Інформація підготовлена в рамках Проєкту «Посилення потенціалу громадських організацій людей з інвалідністю у процесі прийняття рішень у відновленні та створенні доступного середовища», який реалізується Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України (НАІУ) у співпраці з Організацією людей з інвалідністю Данії (DPOD).