Запитуєте – відповідаємо
Які послуги на залізничному вокзалі може отримати людина з інвалідністю?
Для обслуговування, супроводження, вирішення питань, пов’язаних з організацією перевезень, на вокзалах і станціяхпрацюють групи з надання допомоги особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення. До складу груп входять працівники медичних пунктів, чергові по вокзалах, старші квиткові касири та інші працівники, які задіяні в обслуговуванні осіб зазначених категорій. Інформація про наявність зазначених груп доводиться до пасажирів засобом гучномовного зв’язку та візуально на інформаційних стендах і табло.
За необхідності людина з інвалідністю може скористатися допомогою служби супроводу під час посадки чи висадки з вагону. Про необхідність надання допомоги під час подорожі особа з інвалідністю може попередити перевізника під час купівлі квитка або зателефонувавши на гарячу лінію чи повідомивши чергового по вокзалу.
Зверніть увагу, що особи з інвалідністю, які використовують допоміжний засіб реабілітації (крісло колісне, ходунки, милиці, палиці тощо), за потреби в наданні допомоги під час переміщення територією станції (вокзалу), пасажирськими платформами та рухомим складом повинні поінформувати перевізника в установленому порядку про наміри здійснити таку поїздку не менше ніж за 48 годин до відправлення поїзда, зазначеного в проїзному документі.
У разі недотримання цих умов та за відсутності супроводжуючого персоналу на вокзалі або в поїзді перевізник вживає усіх можливих заходів щодо надання допомоги під час організації перевезення особи з інвалідністю, яка використовує допоміжний засіб реабілітації.
Також важливо знати, якщо працівник станції (вокзалу) з будь-яких причин не може задовольнити запит щодо оформлення проїзду особи з інвалідністю, то він зобов’язаний особисто довести це до відома начальника структурного підрозділу (вокзалу), який повинен розглянути такий запит та прийняти рішення щодо перевезення такої особи.
Із питань про подорожі залізничним транспортом Ви можете звертатися на гарячу лінію Укрзалізниці за телефоном: 0800 503 111.
********
Консультативно-правова допомога постраждалим від війни, зокрема особам з інвалідністю надається в рамках реалізації проєкту «Надання міжсекторальної гуманітарної допомоги населенню, постраждалому від війни в Україні», який реалізує ВГО “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” за фінансової підтримки Європейського Союзу.
