З 21 серпня 2023 року відновила свою роботу транспортна соціальна послуга “Інватаксі”. Транспортна послуга надається тільки особам з інвалідністю I та II груп з ураженням опорно-рухового апарату, що пересуваються на кріслах колісних, які зареєстровані в Управлінні з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради. Джерело
Про допомогу
З урахуванням дії воєнного стану внаслідок широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України скористатися транспортної послугою можна в межах міста Харкова до медичних, соціальних та реабілітаційних закладів, адміністративних установ, ж/д та автовокзалів міста. Транспортна послуга працює за принципом звичайного таксі: від під’їзду будинку клієнта до місця призначення. Перевезення здійснюються спеціалізованими автомобілями, обладнаними підйомниками. Послуга клієнтам надається безкоштовно. Кожен клієнт має право отримати до 6 транспортних послуг (від одного об’єкта до іншого без додаткових заїздів) на місяць. Невикористані впродовж місяця поїздки не переносяться на інший місяць і не передаються іншим клієнтам. Заявки на кожну поїздку подаються за телефоном диспетчерської служби не менше ніж за дві доби до запланованої поїздки. Екстрені заявки можуть бути виконані при наявності вільного часу в графіку руху автомобілів або при збігу їх з іншими маршрутами. Про зняття заявки клієнт повинен повідомити диспетчера не пізніше ніж за 2 години до призначеного часу замовлення. У разі відмови від поїздки після подачі автомобіля до місця замовлення, поїздка вважається використаною. Клієнту необхідно очікувати замовлений автомобіль в призначений час на вулиці в зазначеному місці. В обов’язки водія не входить надання допомоги клієнту при пересуванні по вулиці і в будівлях. Клієнту надається можливість перевозити вантаж вагою не більше 20 кг і габаритами не більше 50х50х50 см. При необхідності клієнта можуть супроводжувати не більше 2-х асистентів. Для реєстрації як потенційного клієнта транспортної послуги, які звернулися вперше, необхідно надати:
- заяву
- паспорт заявника у формі книжечки або ID-карту з довідкою про місце реєстрації
- ІПН
- довідку МСЕК (медичний висновок для дітей з інвалідністю)
- індивідуальну програму реабілітації або висновок ЛКК , що містить показання для забезпечення кріслом колісним
Куди звертатися
Реєстрація клієнтів відбувається за адресою: м. Харків, вул. Валентинівська, 23-Г, каб. 51. Прийомні дні: вівторок 9:00-15:00. Диспетчер приймає замовлення за телефоном: 0675723105 щоденно з 9:00 до 15:00 (перерва з 12:00 до 12:45), крім вихідних.