Уряд затвердив нові правила ввезення гуманітарної допомоги, ухваливши постанову “Деякі питання пропуску та обліку гуманітарної допомоги в умовах воєнного стану”.
Відтепер з’явиться єдина прозора електронна база обліку гуманітарної допомоги. В ній зможуть авторизуватись за допомогою КЕП організації, які збираються ввезти гуманітарну допомогу. Крім того, зникнуть гарантійні листи для товарів подвійного призначення.
Нагадуємо простий алгоритм:
🔸 Зареєструватися в Автоматизованій системі за допомогою КЕП
🔸 Отримати номер в Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги
🔸 Внести перелік товарів, які планується завозити
🔸 Зберегти унікальний код гуманітарної допомоги
🔸 Подати декларацію з унікальним кодом на митницю в електронній або паперовій формі
🔸 Ввезти допомогу
🔸 Розподілити
🔸 Звітувати
Наразі єдина автоматизована система обліку гуманітарної допомоги знаходиться у стані розробки. Зміни запрацюють з 1 грудня. Організації запрошують протестувати систему. Свої запитання та звернення можна надсилати на електронну адресу t.a.pasenko@mlsp.gov.ua
ℹ️ За посиланням – відповіді на найпоширеніші запитання щодо Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.
Джерело: Мінсоцполітики