Останнім часом актуальним стало питання щодо наявності інформації про особу в єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів. Наявність відповідних відомостей є важливою не тільки для людей, які можуть бути мобілізовані під час призову на військову службу, а й для тих осіб, які на підставі висновків військово-лікарських комісій виключені з військового обліку, зокрема й людей з інвалідністю.
Для отримання інформації про своє включення (не включення) до Реєстру та відомостей про те, які саме дані внесені в Реєстр, заявник повинен під час особистого звернення подати відповідний письмовий запит.
Запити необхідно подавати до відповідного центру комплектування та соціальної підтримки або в електронному вигляді через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері цифровізації.
Зверніть увагу, що наразі можливість подання електронних запитів знаходиться ще на стадії впровадження, тому поки що для отримання інформації необхідно особисто звертатися з письмовим запитом.
У запиті обов’язково потрібно зазначити такі відомості:
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
- місце проживання (місце перебування)
- реквізити документа, що посвідчує особу, яка подає запит
Відповідь на письмовий запит повинна бути надана протягом десяти календарних днів із дня його надходження.
******
Консультативно-правова допомога постраждалим від війни, зокрема особам з інвалідністю надається в рамках реалізації проєкту «Надання міжсекторальної гуманітарної допомоги населенню, постраждалому від війни в Україні», який реалізує ВГО “Національна Асамблея людей з інвалідністю України” за фінансової підтримки Європейського Союзу.