Перейти до вмісту
Головна Сторінка » Інформація у форматі легкого читання » Як користуватися електронним кабінетом особи з інвалідністю (у форматі легкого читання)

Як користуватися електронним кабінетом особи з інвалідністю (у форматі легкого читання)

  • Оновлено
Людина на кріслі колісному з ноутбуком, у правому верхньому куті знак легкого читання

Що таке електронний кабінет особи з інвалідністю

Електронний кабінет особи з інвалідністю – це зручна послуга, яку створила держава для людей.

Тут можна швидко подати документи, щоб безкоштовно отримати технічні та інші засоби реабілітації.

У електронному кабінеті документи подаються онлайн.
Технічні засоби реабілітації – це

візок, слуховий апарат та інші.

Ці засоби допомагають людині з інвалідністю у щоденному житті.

Якщо людині з інвалідністю потрібні такі засоби, то про це пишуть у індивідуальній програмі реабілітації.
Людина з інвалідністю може користуватися електронним кабінетом, якщо у неї є

електронний підпис.

Електронний підпис – це підпис, яким можна підписувати електронні документи.

Електронний підпис можна отримати, наприклад, через портал Дія.
У електронному кабінеті люди, які зареєстровані у спеціальній базі, можуть

– подати заяву про потребу у технічних засобах реабілітації

– заповнити спеціальні форми для отримання цих засобів

– прикріпити скановані копії документів

– підписати все електронним підписом
Спеціальна база, де реєструють людей з інвалідністю, називається Централізований банк даних з проблем інвалідності.

Коротко її називають ЦБІ.

У цю спеціальну базу вносять інформацію про людину з інвалідністю.

Також тут є інформація, які послуги і де отримувала людина.
Люди, які не зареєстровані у спеціальній базі, можуть

– подати заяву про реєстрацію у спеціальній базі

– заповнити форми реєстрації

– прикріпити скановані копії необхідних документів

– підписати все електронним підписом
У електронний кабінет особи з інвалідністю приходять повідомлення про результат розгляду заяв.

Тут напишуть, чи можете ви отримати технічні засоби реабілітації і чи потрібні інші документи.
Якщо людина з інвалідністю має електронний кабінет, то вона може

– отримувати повідомлення з спеціальної бази на електронну пошту про певні події

– давати відповіді на питання про те, чи отримала вона технічні засоби реабілітації

– давати відповіді на питання про послуги, які отримувала

Як користуватися електронним кабінетом особи з інвалідністю

Відеоінструкцію про те, як користуватися електронним кабінетом особи з інвалідністю можна подивитися тут.
Кабінет особи з інвалідністю зроблений для того, щоб людина могла отримати певні послуги онлайн.

Ці послуги людина отримує від державних організацій.

Через кабінет людина може подати заяви, документи, щоб отримати технічні та інші засоби реабілітації.
На головній сторінці порталу Централізованого банку даних з проблем інвалідності можна

подивитися інформацію про

-управління соціального захисту населення

– підприємства, які роблять протези

– будинки-інтернати

– територіальні центри

– санаторії

– реабілітаційні центри

– центри для бездомних людей
Щоб подивитися організації, які ви хочете, потрібно двічі натиснути на ліву кнопку миші.

Тоді на екрані відкриється форма з інформацією про організації.

Наприклад, підприємства протезної галузі.

Підприємства протезної галузі – це організації, які виготовляють візки, милиці, спеціальні меблі тощо.
Інформація про організації буде відображена така:

– спеціальний код організації

– назва організації

– область, де знаходиться організація

– повна адреса

– посада керівника

– прізвище та ім’я керівника

– телефон керівника
На головній сторінці порталу є спеціальна кнопка для людей, які погано бачать.

Якщо на неї натиснути, то інформацію можна буде читати у збільшеному вигляді.

Ця кнопка називається Для людей з порушенням зору.
Також на головній сторінці порталу є кнопка Вхід.

Якщо на неї натиснути, то можна зайти на портал, якщо ви вже зареєстровані.

Якщо треба зареєструватися на порталі, то треба натиснути кнопку Реєстрація на порталі.
Щоб зареєструватися на порталі, потрібно заповнити і подати заяву.

Щоб це зробити, потрібно натиснути кнопку Заява на первинну реєстрацію в ЦБІ

Як заповнити та подати заяву для реєстрації людини з інвалідністю в Централізованому банку даних з проблем інвалідності

Щоб зареєструватися на порталі Централізованого банку даних з проблем інвалідності людині треба заповнити спеціальні форми.

Ці форми заповнюють люди, які вперше реєструються на порталі.
Під час заповнення форми потрібно

– вибрати назву області, де ви живете зі списку, який буде на екрані

– вибрати управління соціального захисту за місцем свого проживання зі списку, який буде на екрані
– написати своє прізвище у спеціальному полі

– написати своє ім’я у спеціальному полі

– написати своє по батькові у спеціальному полі

– написати свій ідентифікаційний код

– якщо його немає, то треба зробити відповідну відмітку
– написати серію свого паспорту – це дві букви, які написані у паспорті

– написати номер паспорту – це шість цифр, які написані у паспорті

– якщо паспорт новий у вигляді ID картки, то це дев’ять цифр

– написати дату народження

– написати електронну адресу

– написати свій номер телефону

– прикріпити скановані копії документів

– дати згоду на надання своїх персональних даних
Скановані копії документів, які потрібно прикріпити це

– паспорт

– ідентифікаційний код

– документ, який дає право на пільгу

Наприклад, документом, який дає право на пільгу, може бути пенсійне посвідчення.
Після того, як ви внесли інформацію у форму, потрібно натиснути кнопку Зареєструватись.

Якщо під час заповнення форми ви зробили помилку, то ви побачите повідомлення про це.

Якщо ви бачите повідомлення про помилку, то цю помилку треба виправити.
Після того, як ви натиснете на кнопку Зареєструватись, отримаєте форму для введення даних електронного підпису.

Щоб ввести дані електронного підпису, потрібно внести інформацію у такі поля:

– вибрати зі списку організацію, яка дала вам електронний підпис

– обрати файл підпису з комп’ютера або флешки

– написати пароль
Щоб зберегти заяву в Централізованому банку даних з проблем інвалідності, натисніть кнопку Продовжити.

Щоб зупинити відправку заяви в Централізований банк даних з проблем інвалідності, натисніть кнопку Відхилити.

Якщо інформація успішно збережена, ви побачите повідомлення

Увага! Ваша заява на реєстрацію відправлена в ЦБІ.

Як зареєструватися на порталі Централізованого банку даних з проблем інвалідності без електронного підпису

Якщо у людини є електронний підпис, то вона може самостійно зареєструватися на порталі.

Для цього на головній сторінці порталу треба вибрати кнопку Реєстрація на порталі ЦБІ.

Далі вибрати закладку з КЕП на формі реєстрації.

КЕП – це електронний підпис людини.
Якщо у людини немає електронного підпису, то треба звернутися до управління соціального захисту.

Там подати заяву щодо реєстрації на порталі Централізованого банку даних з проблем інвалідності.

Далі людина отримує код авторизації.
Код авторизації – це код, який треба, щоб самостійно завершити реєстрацію на порталі.

Цей код є секретним.

Його необхідно зберігати у таємниці до завершення реєстрації.
Для завершення первинної реєстрації потрібно:

– зайти на портал Централізованого банку даних з проблем інвалідності, натиснути кнопку Реєстрація на порталі ЦБІ

– заповнити реєстраційну форму
Під час заповнення реєстраційної форми треба ввести

– логін та пароль

– підтвердження паролю

– електронну адресу

– код авторизації
Для захисту ваших даних на порталі логін і пароль повинні бути надійними.

Надійні логін і пароль не повинні бути вашим справжнім іменем та прізвищем.

Придумайте логін і пароль такими, щоб ніхто не здогадався, що вони ваші.
Зверніть увагу, що реєстрація на порталі за одним кодом авторизації здійснюється лише один раз.

Вхід на портал Централізованого банку даних з проблем інвалідності

На портал можна зайти за логіном і паролем або за логіном, паролем та електронним підписом.

Подивитися особисті дані людини з інвалідністю можна, якщо зайти з електронним підписом.

Доступ до електронних послуг на порталі надається тільки після авторизації.

Авторизація на порталі – це отримання права доступу до інформації і послуг.
Авторизуватися можна, якщо натиснути кнопку Вхід на головній сторінці порталу.

Тоді відкриється форма входу, де можна вибрати як зайти

– за логіном і паролем

– за КЕП

КЕП – це електронний підпис людини.
Якщо людина вперше зареєструвалася на порталі за допомогою електронного підпису, заходити треба натиснувши За КЕП.

Тут ввести інформацію про себе.

Далі відкриється особистий кабінет.

Як заповнити та подати заяву про потребу в технічних засобах реабілітації

Подати заяву про потребу у технічних засобах реабілітації можна в особистому кабінеті.

Щоб подати заяву, треба натиснути кнопку Заяви на потребу в технічних засобах реабілітації.
На порталі можна побачити список заяв про потреби у технічних засобах реабілітації, які подала людина.

У заяві є така інформація:

– номер заяви

– дата подання заяви

– група виробу

– виріб

– статус рішення по заяві

– піктограма піктограма для детального перегляду заяви
Щоб подати нову заяву, потрібно натиснути кнопку Подати заяву.

Далі відкриється форма для заповнення, де

– буде вказано область, де ви живете

– треба вибрати управління соціального захисту зі списку, який буде на екрані

– буде написано вашу дату народження

– буде написано ваше прізвище, ім’я та по батькові
– буде вказано вашу електронну пошту

– буде дата подання заяви

– треба вибрати групу виробу зі списку, який буде на екрані

– треба вибрати виріб зі списку, який буде на екрані

– треба написати текст заяви

– треба прикріпити скановані копії документів до заяви

– буде відображено статус рішення по заяві
Статус рішення по заяві – це інформація про те, що відбувається з заявою.

Після подання заяви буде відображений статус – на розгляді.

Після того, як заяву розглянуть, буде відображено статус про прийняте рішення.

Прийняте рішення може бути задовільнити або відмовити.
Після натискання кнопки Подати заяву людині надається форма Зчитати приватний ключ.

Тут треба ввести інформацію про свій електронний підпис, а саме

– вибрати, який у вас підпис за допомогою списку, який буде на екрані

– вибрати файл зі своїм електронним підписом з комп’ютера або флешки

– ввести пароль
Щоб зберегти заяву в Централізованому банку даних з проблем інвалідності, натисніть кнопку Продовжити.

Щоб зупинити відправку заяви в Централізований банк даних з проблем інвалідності, натисніть кнопку Відхилити.

Якщо інформація успішно збережена, ви побачите повідомлення

Увага! Ваша заява на реєстрацію відправлена в ЦБІ.

Як переглянути повідомлення на порталі Централізованого банку даних з проблем інвалідності

Щоб переглянути повідомлення, які відправлені вам як користувачу порталу, треба натиснути кнопку Вхідні повідомлення.

Ця кнопка є в особистому кабінеті особи з інвалідністю.

У вхідних повідомленнях буде відображено кількість повідомлень, які ви ще не прочитали.
Натиснувши кнопку Вхідні повідомлення, ви побачите таку інформацію:

– дата, коли відправили повідомлення

– текст повідомлення

– статус повідомлення

– піктограму піктограма, натиснувши на яку, ви можете переглянути повідомлення
Коли ви відкриєте повідомлення, то побачите таку інформацію:

– дата, коли відправили повідомлення

– тема повідомлення

– текст повідомлення

Після того, як ви відкрили повідомлення, воно вважається переглянутим.

Тепер кількість непрочитаних повідомлень зменшиться на одне.

Інформацію у форматі легкого читання підготовлено за матеріалами Міністерства соціальної політики України. Детально матеріали можна переглянути за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html